DIARY / 22

20120610-223056.jpg

Linksboven, fotoshoot with my beautiful mummy – Linksmidden, shoot by Boutique Imaginaire – Linksonder, my Noosa – Rechtsboven, biosje – Rechtsonder, partyhardy

Zo, dit was me het weekje wel!

Zondag ben ik samen met mijn moeder naar Antwerpen gereden, omdat ik daar een fotoshoot had van J-Signmodels in samenwerking met Boutique Imaginaire. Nadat mijn haar en make-up gedaan waren, werd aan mijn moeder gevraagd of zij samen met mij op de foto wilde. Na een korte aarzeling, stonden we even later samen voor de camera, hoe leuk is dat! Een heerlijke dag en een super ervaring!

Maandag en dinsdag overdag naar stage geweest en in de avond wezen sporten.

Woensdag had ik lekker een dagje vrij. Helaas moest ik even naar de tandarts, maar mijn vriend maakte mijn dag weer goed. Ik heb namelijk een Noosa-armband van hem gekregen! Ben er echt super blij mee. ‘S avonds ben ik naar een vriendinnetje geweest. Even lekker gezellig bijgekletst!

Donderdag na een redelijk lange dag stage naar Prometheus in de bios geweest. Ik had er meer van verwacht, maar zeker geen slechte film.

Vrijdag had ik een lekker kort dagje stage. In de middag even een cadeautje wezen kopen voor een vriendin en verder lekker gerelaxt.

Zaterdag ook even naar de winkels geweest met mijn moeder, om vervolgens om 18.00 startklaar voor de tv te zitten. Helaas hebben onze oranje helden verloren, wat baalde ik daarvan zeg! Gelukkig hadden Martijn en ik daarna een themafeest van een vriendin en haar huisgenoten. Thema : yoga bro’s and work out h*es. Erg gelachen en gefeest!
Zondag even op visite geweest en daarna lekker voor de tv gezeten.

Nu kruip ik lekker mijn bedje in, zodat ik morgen weer klaar ben voor een weekje stage!

Wat heb jij de afgelopen week gedaan?

Fijne week! X

Geef een reactie

