DIARY/ 17

20120430-222417.jpg

Linksboven, cappucino – Rechtsboven, jammie – Linksmidden, vriendinnetjes – Rechtsmidden, MIJN wicky – Linksonder, heerlijk weertje – Rechtsonder, qday!

Another week over.. Deze week hadden we van stage uit veel opdrachten buiten de deur. Er was ook tijd voor iets te drinken tussen de bedrijven door. Ikzelf lust geen koffie, maar mijn collega bestelde een dubbele cappucino, waar een mooi melkhartje in was. Daarvoor zou ik willen dat ik koffie lustte…

Op stage werden door een collega heerlijke, zelfgemaakte cupcakes uitgedeeld. Ze zagen er prachtig uit en ze smaakten ook erg goed!

Het lange weekend begon goed met een housewarming van 2 vriendinnetjes. Erg geslaagd feestje!

Zaterdag na een dagje de stad in ’s avonds vanaf de bank een filmpje gekeken, niet veel bijzonders verder dus.

Zondag na een middag op het voetbalveld, ’s avonds naar de jarige tante van mijn vriend geweest.

Maandag weer vroeg op voor QUEENSDAY 2012. Met mijn vriend en 3 vrienden vroeg de deur uit op weg naar het feest van SLAM FM. We waren helaas net te laat, want het terrein bleek vol te zijn. Flink balen dus, de line-up was top. Desondanks hebben we een gezellig dagje van gemaakt! Het heerlijke weertje speelde daar een grote rol in!

Ben erg benieuwd wat jullie met qnight & day hebben gedaan?!

XOXO

Geef een reactie

