DIARY/ 16

20120422-231024.jpg
Boven, lol op stage – Midden, mooi uitzicht over Utrecht – Linksonder, nieuw – Rechtsonder, popcorn

Ligt het nou aan mij, of gaat de maand april wel heel snel voorbij? Alweer een weekje voorbij..

Maandag en dinsdag ben ik naar stage geweest en ’s avonds lekker wezen sporten.
Woensdag werd ik ziekjes wakker, maar ben toch gewoon naar stage gegaan. Na 2 paracetamol ging het gelukkig wel weer. Donderdag helaas weer hetzelfde tafereel. Gelukkig is het erg gezellig op stage en lachen we wat af! In de avond ging het gelukkig wel weer en ben ik, na lekker iets bij La Place gegeten te hebben, naar de bios geweest met le boyfriend.
Vrijdag lekker dagje vrij, dus de dag fris begonnen met een uurtje fitness. ‘S middags naar de stad geweest en lekker wezen shoppen(zie boven the results). ‘S avonds lekker bankgehangen.
Zaterdag stond ik na een verschrikkelijke nacht niet lekker op. Veel wakker geweest door verkoudheid. Ook een rustig dagje gehad, alleen even een bezoekje gedaan.
Vandaag was een opruimdagje voor mij. Daarna even opnieuw op visite geweest om de dag af te sluiten in de, ja het wordt eentonig, bioscoop.Ik geniet nog steeds volop van mijn Unlimited-card. Dit keer ging ik naar Battleship, zeker aan te raden!

Nu is het tijd om de lichten uit te doen en lekker te gaan slapen, morgen weer vroeg op. Op naar een nieuwe week, met gelukkig een qua weer vrolijker vooruitzicht! X

Geef een reactie

