DIARY/ 15

20120416-215846.jpg

Working for Goldmodels

En het weekend is weer voorbij. Heb een spannend, maar leuk weekje achter de rug.

Afgelopen dinsdag begon ik namelijk aan mijn stage. Ik loop samen met een vriendinnetje samen, dus dat is erg gezellig en we kunnen ook goed samen werken! De lange dagen zijn wel even wennen, maar dat komt vanzelf wel goed. Verder doordeweeks niet zoveel gedaan.

Vrijdagavond was ik voor een beautyworkshop van Oriflame uitgenodigd door een vriendin. Met een groep meiden lekker getut. Uiteindelijk een lekkere sinaasappelgeurende dagcreme en een kokosmasker voor mijn haar besteld. Ik zal er een blog over posten zodra ik de spullen binnen heb.

Zaterdag overdag even naar de winkels geweest met mama en ook mijn H&M-pakket binnengekregen yeah, ’s avonds moest ik werken voor Goldmodels op een feest(zie foto). Was erg leuk, maar ook wel heavy. Lag pas laat in bed, dus zondag echt een luie dag gehad.

Vandaag weer vroeg op voor de stage en na het eten lekker wezen sporten!

Net de finale van The Face gekeken, wat vinden jullie van de uitslag?

Have a nice week xx

Geef een reactie

