DIARY / 14

Linksboven: Ladies Night , Middenboven: Karikatuur van mij, Rechtsboven: Eindelijk in het bezit van Vogue Nederland, Onder: LINGOOO

Weer een leuk weekje achter de rug! Maandag gewerkt en naar zumba geweest. Dinsdag had ik een stagegesprek en ik ga vanaf 10 april een leuk evenement organiseren! ‘S avonds ook wezen sporten. Woensdag ging ik ’s avonds met een vriendin naar de Ladies Night van een winkel in de buurt. Donderdag en vrijdag had ik tentamens op school. Vrijdagavond even bij een evenement langs geweest waarvoor ik gewerkt heb en verder had ik een afscheidsfeestje van een vriendinnetje die stage gaat lopen op Curacao! Wat was iedereen jaloers op dr! Zaterdag had ik een selectiedag van Lingo met een vriendin. We zijn door de voorrondes heen gekomen, nu is het afwachten of we naar de studio mogen komen! Zondag was er overdag een masterclass van zumba, heerlijk gesport dus! ‘S avonds met vriendjelief en vrienden spel wezen doen en toen was het weekje alweer voorbij.

Hoe was jullie week? XOXO

 

Geef een reactie

