DIARY / 13

Boven, SUSHIIIII – Onder, PARTYYYY

En er is weer een zonnig weekje voorbij. Maandag had ik een presentatie op school en dinsdag had ik het laatste college van het theorieblok van mijn minor. De weken zijn echt voorbij gevlogen! Woensdag heb ik lekker geluierd en ben ik ’s avonds met 2 vriendinnetjes sushi wezen eten. Jammie! Donderdag ben ik ’s avonds naar de bioscoop geweest, ben zeer te spreken over Quiz.. Vrijdag overdag gewerkt en ’s avonds gezellig wezen stappen. Zaterdag weer naar de bios geweest, dit keer naar The Hunger Games. De film duurde meer dan 2 uur, maar dit merkte je helemaal niet. Hij is echt aan te raden. Zondag lekker in het zonnetje gezeten en ‘ avonds good old Monopoly gespeeld. Vandaag opnieuw gewerkt en daarna lekker naar zumba geweest. En nu zit ik tijdens ik dit bericht schrijf, The Face te kijken!

Wishing you a sunny week! XOXO

Geef een reactie

